Running of the Brides – Μοναδικό φαινόμενο;

Θα έχετε ακούσει ίσως ότι στις ΗΠΑ, στα γνωστά πολυκαταστήματα Filene’s Basement, πολλά χρόνια τώρα (από το 1947) πραγματοποιείται σε ετήσια βάση ένα ολοήμερο event που θέλει τις μέλλουσες νύφες να ποδοπατούνται για να προλάβουν το νυφικό των ονείρων τους, σχεδιασμένο από γνωστούς σχεδιαστές, σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή (από 249 μέχρι 699 δολάρια).
Το event «Running of the Brides®» πραγματοποιείται κατ’ εξαίρεση 2 φορές τον χρόνο  στη Βοστόνη (αντί για μία), απ’ όπου και το video που ακολουθεί.

Οι μέλλουσες νύφες, δημιουργούν ομάδες με τις φίλες τους και τις μαμάδες τους, καταστρώνουν σχέδιο δράσης, ετοιμάζουν πλακάτ από χαρτόνι όπου γράφουν το νούμερό τους, φορούν όμοια ρούχα ή βρίσκουν άλλους έξυπνους τρόπους για εύκολο εντοπισμό των ατόμων της ίδιας ομάδας και περιμένουν από το προηγούμενο βράδυ έξω από το κατάστημα.

Όλες θέλουν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της τεράστιας ουράς που δημιουργείται μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες το πρωί της μεγάλης μέρας και να προλάβουν να τρέξουν για να αδειάσουν τις κρεμάστρες (σε λιγότερο από 1 λεπτό), αρπάζοντας όσα περισσότερα νυφικά βρουν μπροστά τους και μπορούν να κρατήσουν στα χέρια τους. Στη συνέχεια αρχίζουν οι δοκιμές και οι ανταλλαγές νυφικών εντός των διαδρόμων, μέχρι κάθε μέλλουσα νύφη να βρει ένα νυφικό που να της αρέσει και να είναι στο νούμερό της. Αν και στην αρχή μπορεί να υπάρξουν καυγάδες και παρεξηγήσεις, συνήθως η συνέχεια είναι συγκινητική, αφού η μια νύφη βοηθά την άλλη και οι συνοδοί τους ανταλλάσσουν γνώμες για το πιο νυφικό τους ταιριάζει περισσότερο.

Μάλιστα, το 1996 το event και η συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκειά του, αποτέλεσαν αντικείμενο έρευνας δύο καθηγητών marketing του Bentley College, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν στο ετήσιο meeting του American Marketing Association. Το επόμενο «Running of the Brides®» θα γίνει στο Σικάγο στις 24 Ιουλίου.

Λέτε να φθάνει ο καιρός να δούμε και στη χώρα μας φαινόμενα όπως αυτό;  Ποιος ξέρει… τίποτε δεν είναι απίθανο πια. Πάντως κάποια καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήδη από τον Μάρτιο ξεφορτώνονται το stock τους κάνοντας «σιωπηλές» προσφορές συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας. Με τον όρο «σιωπηλές», εννοώ ότι δεν το βροντοφωνάζουν με διαφημίσεις κλπ, αλλά φροντίζουν να το διαδώσουν από στόμα σε στόμα.

Τώρα που το διαβάσατε ελάτε να το συζητήσουμε

σχόλια

Leave a Reply